TV IKVÄLL!

Kollade klart på Ung och bortskämd, och helvete vad föräldrarna dömer fel!
Varför tog dom ut Tim-Joel? Jo, för att han är mycket utanför gruppen. Han gör ju förfan det dom andra hjälpt till och skitat ner... Karolina eller Karolina borde åkt ut istället, dom sminkar sig ju medan Daniel gör rent toaletten som dom också har gjort sina behov i och Tim-Joel städar undan som alla har vart med och orsakat.
Paulinas farsa ljuger ju henne i ansiktet med sin kritik till henne... "Det var bara positivt"... Det blev positivt för hennes föredrag men resten är ju bara äckligt negativt med henne!
Men nu kollar jag på morden i sandhamn!


Kommentarer
Postat av: Detta fält måste fyllas i (-.-)

2010-12-21 @ 11:42:51
Postat av: Detta fält måste fyllas i (-.-)

2010-12-21 @ 11:42:57
Postat av: Detta fält måste fyllas i.

Jag kunde inte sagt det bättre själv. Jag och min pappa såg det igår, fruktansvärt. Karolinas pappa sitter ju bara och säger bra saker om henne, jag tycker karolina borde åkt ut, lätt! Förresten, din grader var väldigt snygg. I vilket program gör du de?

2010-12-21 @ 11:47:28
URL: http://cyberkill.blogg.se/
Postat av: Jag igen

Min i-pad gör om orden. Menade header, inte grader.

2010-12-21 @ 14:34:31
URL: http://cyberkill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0