VAD ÄR DET SOM HÄNDER?

Mitt internet vill inte sammarbeta med min dator, IG TILL INTERNET!
Detta är just med min dator! Men min systers och mammas datorer vill sammarbeta perfekt med det.
Så sjukt irriterande, jag klarar mig inte utan min dator och den måste ju då självklart ha internet.

Där internetmodemet finns, finns även julklapparna mamma har köpt bl a till mig och syrran.
Därför har hon låst den dörren och tagit våra nycklar så vi inte kan öppna och kläma och smygkolla vad vi ska få i julklapp. Därför kan vi inte heller fixa så att internet fungerar eftersom hon har min nyckel.

Mitt tålamod är slut, och därför lägger jag in en bild som är gammal!

Kommentarer
Postat av: Crazy Kawaii Girl ♥

Märkte det förut... hehe x3

2010-12-21 @ 20:50:10
Postat av: Steffie

Haha aw. Stackaren :/

2010-12-22 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0