DET VAR LÄNGESEDAN!

OMG/omg = Oh My God!
omg, det är nog uttrycket mest hos ungdomar just nu! "omg", det hörs överallt och oftast uttrycker man det när man blir chockad både positivt och negativt. Jag använder inte omg, absolut inte... nej nej nej! men okej, jag erkänner! Även jag använder uttrycket omg, när jag faktiskt blir chockerad... men chockerad, det blir jag inte så ofta!

Jag vet inte riktigt vilken åldersgrupp som läser min blogg... men förhoppningsvis är det inte tanter och gubbar runt 70+ utan ungdomar/små barn............. Så jag slår vad om att du också använder omg som ett uttryck. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen!! :d

2011-08-23 @ 15:36:26
Postat av: Molly

Yey!

2011-08-23 @ 15:55:35
Postat av: dafffeeeeeee

Använder alltid omg, när jag blir chockad. :D

2011-08-23 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0