JAG VILL HA!

Efter skolans skridskoåkning så hoppade jag av spårvagnen och sade hej då till käraste klasskompisen Rosanna. Jag gick rakt mot weekday och provade en jacka som jag blev helt förälskad i. Det var verkligen en sådan jacka jag vill ha. Det var en otroligt skön jacka, inte så tjock och inte så varm utan helt fri kände man sig i den. Sedan fanns den otroliga tröja som jag hittade på hemsidan för några månader sedan i affären nu! Den var grym! Jag fortsatte vidare och gick mot topman och såg genast en tröja som bara var SIMON STYLE!! jag älskar't och jag ska ha detta. Direkt efter att jag kommer hem från Singapore och Indonesien så ska jag köpa allt jag har råd med!

Kommentarer
Postat av: lindshe-svart bälte i shopping!-

Hejsan!



Om jag har förstått det rätt så gillar du att tävla :)?

Har du en iPone 3gs eller en iPhone 4?

Jag lottar just nu ut 2 olika skal till dem!

-Skriv bara "jag är med" så tävlar du. :)

Dirrlänk --> http://lindshe.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment

Lycka till // Lindshe <3



2011-02-08 @ 15:15:33
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0