IF YOU WANNA KNOW

En trött liten Simon kom hem för en stund sedan! Ja, absolut. Det har inte vart en sådan jobbig dag egentligen, men det har det ju varit på något sätt endå. Jag har iallafall med mina andra tre kompisar haft hemkunskap (elevens val) som sista lektion där vi gjorde en god pastasallad med kyckling i. Det var super förutom att min kära vän Kajsa var tvungen att hälla i basilika i dressingen och jag gillar inte det.

Basilika = fastnar på tänderna, fastnar på tänderna = NOT GOLDEN STYLE!
Men jag gillade det endå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va smal du är

2011-03-24 @ 19:15:39
Postat av: Kajsa (you know who)

Hahah, bra at du gillade det ändå bebbe! kram

2011-03-25 @ 17:55:13
URL: http://kajsapedersen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0