CRAZY MOORNING!

Jag kunde aldrig somna inatt... Runt elva igårkväll gick jag och la mig, men kunde jag sova? nej! Jag låg och vred mig, men kunde absolut inte somna. Inte direkt så att man kan bestämma... Simon, nu ska du sova! och så somnar jag, nej det går inte... Jag satte mig vid datorn lite senare närmre tolv-slaget och satt vid datorn till halv två.  När jag väl gick och la mig då, då somnade jag. Kul att man sovit 5 timmar inatt och man känner knappt av det... Jag tror att Berit har orskakat detta.

Kommentarer
Postat av: Simon.

Åh!

Hade dessvärre också svårt att somna igår, men till slut gick det. Jag vaknade sedan 2.33 för att stänga av min stereo som stod på.. haha!

2011-11-28 @ 16:28:53
URL: http://thesoundsimonsmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0